نرم افزار حسابداری شرکت حمل و نقل

| نرم افزار حسابداری شرکت حمل و نقل | نرم افزار حسابداری | حسابداری | حمل و نقل | اتوبار | باربری |

نرم افزار حسابداری شرکت حمل و نقل

| نرم افزار حسابداری شرکت حمل و نقل | نرم افزار حسابداری | حسابداری | حمل و نقل | اتوبار | باربری |

سختی های حسابداری حمل و نقل


شاخص سختی حسابداری حمل و نقل
سرفصل های مقاله
  • مقدمه
  • چرا باید حسابدار داشته باشیم؟
  • سختی های حسابداری حمل و نقل
  • نرم‌افزار حسابداری یا حسابدار
  • سخن آخر

مقدمه

صاحبان کار و شرکت‌ها همواره به دنبال سودآوری بیشتر و هزینه‌های جانبی کمترند. در ابتدای کار هر شرکت یا سازمان ازآنجایی‌که برند خیلی معروف نشده و میزان فروش و امور حسابداری خیلی بالا و پیچیده نیست، خود مدیران می‌توانند حسابداری شرکت را بر عهده بگیرند.
اما با زیادشدن اسناد مالی و پس از مدتی امور مالیاتی، امور مربوط به بیمه و کارهای حسابداری پیچیده شده و پس‌ازآن فقط به روابط پیچیده و زمان‌بر ریاضی نیاز است؛ و ازآنجایی‌که مدیران کارهای مهم‌تری دارند، نیاز به یک حسابدار برای حسابرسی پیدا می‌کنند.
یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در استخدام حسابدارها برای مدیران پیش می¬آید بحث هزینه‌هاست.
به‌هرحال پرداخت حقوق و هزینه‌های مربوط به استخدام نیرو یا نیروهای انسانی برای شرکت‌ها زیاد است و ممکن است نتوانند از پس آن بربیایند.
شرکت‌ها باربری هم از این موضوع مستثنا نیستند و عموماً به دلیل بزرگ بودن این سیستم‌ها، نیاز به یک تیم حرفه‌ای برای حسابرسی‌های شرکت دارند که همین موضوع باعث بالا رفتن بی‌رویه هزینه‌های شرکت حمل‌ونقل می‌شود.
به همین دلیل است که تیم دیجی باربری به فکر ایجاد پلت فرمی به‌منظور انجام امور حسابداری شرکت‌های حمل‌ونقل کرده است.
دیجی باربری به‌گونه‌ای است که همه افراد توانایی کار کردن با آن را دارند و بسیار کم‌هزینه است، شاید به‌اندازه حقوق یک ماه یک حسابدار.

چرا باید حسابدار داشته باشیم؟

در این مقاله نمی‌خواهیم درباره شغل حسابداری توضیح بدهیم، تنها می‌خواهیم درباره لزوم استخدام حسابدار برای شرکت‌ها صحبت کنیم، آیا واقعاً استخدام حسابدار الزامی است؟ خیر! برای هر شرکت و سازمان بسته به نوع و میزان فعالیت اقتصادی‌ای که دارند، ممکن است به حسابدار نیاز داشته باشند یا خیر. برخی به دلایل مختلف اقدام به استخدام شخصی به‌عنوان حسابدار اما به‌صورت پاره‌وقت می‌کنند تا به امور جزئی و روزمره شرکت آن‌ها رسیدگی کند. بسیاری از کسب‌وکارها هم، مخصوصاً بنکداران و شرکت‌های بزرگ نیازمند یک تیم حسابدار هستند؛ زیرا که حسابداری تنها به امور جاری مربوط نمی‌شود و بایستی از متخصصین مشاوره‌های لازم را فراگرفت. به‌طور مثال بعضی شرکت‌ها به دلیل عدم آشنایی کافی با امور مالیاتی و یا امور بیمه‌ای نیازمند مشاوره تخصصی در این زمینه هستند.
درست است که گاهی افراد غیرحرفه‌ای مسئولیت رسیدگی به امور حسابداری را بر عهده می‌گیرند ولی حسابداری همیشه با اعداد و محاسبات ریاضی سروکار دارد و این اعداد گاهی آن‌قدر پیچیده می‌شوند که تنها راه تحلیل آن‌ها استفاده از فرمول‌های ریاضی سخت است. پس؛ هیچ‌گاه کار حسابداری را همان جمع و تفریق کردن در نظر نگیرید. ر عموم اوقات امور حسابداری شرکت‌ها یکی از پیچیده‌ترین امور موجود در شرکت است که علاوه بر زمان‌بر بودن، نیاز به‌دقت و صبر و حوصله زیادی دارد.
سختی باربری
سختی حسابداری حمل و نقل

سختی های حسابداری حمل و نقل

یکی از معضلات و مشکلات بزرگ درزمینهٔ حمل‌ونقل عدم سازمان‌دهی درست رانندگان و محصولات ارسالی است که با توجه به رشد روزافزون انواع کالا و نیاز مردم به آن‌ها باعث شده تا شرکت‌های طراح نرم‌افزار و پلت فرم به فکر تولید سیستمی بیافتند که علاوه بر ساماندهی، اضافه کردن چاشنی سرعت به کارها را نیز به همراه داشته باشد به همین دلیل دیجی باربری با رویکرد بهبود نسبت این نوع پلت فرم نسبت به سایر رقبا و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به کاربران درازای دریافت مبلغ کمتر نسبت به آن‌ها وارد عرصه رقابتی شده و به لطف خدا در همین مدت کم، بسیار موفق عمل کرده است. دیجی باربری به یکسری دیتا و داده‌های اولیه نیاز دارد، مثل شماره بارنامه، کد گیرنده، تاریخ ارسال، وزن محموله، کد فرستنده، تاریخ تحویل و تاریخ ارسال و اطلاعات شخصی راننده.
ازآنجایی‌که دیجی باربری نرم‌افزاری آنلاین است، نیازی به نصب ندارد و در همه مکان‌ها و در هرزمانی می‌توان تنها بااتصال به اینترنت از آن استفاده کرد.
همچنین دیجی باربری برای اثبات کار آیی سیستم خود، برای کاربران تازه‌وارد که قصد خرید اشتراک دارند، یک ماه به‌صورت کاملا رایگان تمامی خدمات خود را به آن‌ها ارائه می‌دهد.

نرم‌افزار حسابداری یا حسابدار

بیشتر سازمان و شرکت‌ها پس از بررسی‌های مختلفی که توسط مالک کسب‌وکار صورت می‌گیرد و برآورد هزینه‌های ناشی از استخدام نیروی انسانی تصمیم به به‌کارگیری نرم‌افزارهای حسابداری می‌کنند. ولی سؤالی که پیش می‌آید این است که آیا نرم‌افزار حسابداری قابلیت‌ها، امکانات و رابط کاربری (UI) ساده‌ای دارد؟ هر شخصی می‌تواند از آن استفاده کند؟ در جواب باید بگویم که همه به این موضوع‌ها در طراحی دیجی باربری اهمیت داده‌شده و رعایت شده.
استفاده از بهترین نرم‌افزارهای حسابداری که صاحبان کار و شرکت و یا حسابدار نتواند از آن استفاده کند؛ ناکارآمد است و دقیقا پولی که برای خرید آن صرف کردید حیف‌ومیل شده است. پس علاوه بر پرسش‌های بالا به این پرسش هم مهم است که آیا نیاز است که شخصی را استخدام کنیم که مستقیماً روی نرم‌افزار حسابداری کار کند و یا خودمان می‌توانیم حسابرسی امور را با نرم‌افزار حسابداری در دست بگیریم؟
این موضوع برای دیجی باربری حل‌شده است، زیرا همان‌طور که گفتیم، دیجی باربری به‌قدری ساده طراحی‌شده که هر فردی به‌راحتی می‌تواند با آن کار کند و علاوه بر آن ویدیو آموزشی ضبط‌شده که در سایت قرارگرفته در اکثر مواقع می‌تواند جواب تمامی سؤالات پیش‌آمده را بدهد. همچنین در صورت بروز مشکل و یا ایجاد سؤال، تیم دیجی باربری آماده پاسخگویی به سؤالات شما از طریق راه‌های ارتباطی مختلف هستند. تنها کافی است که با آن‌ها تماس بگیرید و یا با ثبت اطلاعات تماس خود در سایت، منتظر تماس کارشناسان باشید.

سخن آخر

هر سیستم و سازمانی چه کوچک و چه بزرگ برای اداره امور خود نیاز به سیستم مالی دارد که حال بسته به‌اندازه آن کسب‌وکار می‌تواند این کار بر عهده یک حسابدار، تیم حسابداری و یا حتی صاحب‌کار باشد.
در این مقاله ما درباره سیستم‌های حسابداری، سختی های حسابداری حمل و نقل و معرفی نرم‌افزار حسابداری دیجی باربری پرداختیم. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. در صورت وجود ابهام یا سؤال می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد